Masaža i njezin utjecaj na organizam

Masaža i njezin učinak na organizam.

Utjecaji masaže na organizam

Masaža može imati brojne pozitivne učinke na organizam.

Kako fizički, tako i emocionalno i mentalno.

Jedna je od najstarijih tehnika opuštanja koja je i dan danas kod ljudi i dalje najdraža.

Efekti koje ima na naš organizam su slijedeći:

Opuštanje mišića i smanjenje napetosti: Masaža pomaže opustiti napete mišiće i smanjiti nakupljenu napetost. Ovo može biti posebno korisno za ljude koji pate od kronične napetosti u mišićima, stresa, glavobolja ili bolova u leđima, lopaticama i vratu.

Poboljšana cirkulacija: Masaža potiče bolju lokalnu cirkulaciju krvi. Što može povećati dotok kisika i hranjivih tvari u tkiva i organe. A može pomoći u oporavku ozlijeđenih mišića i ublažavanju boli.

Poboljšana fleksibilnost i pokretljivost: Masaža može pomoći u povećanju raspona pokreta i fleksibilnosti zglobova tako što opušta mišiće i omekšava vezivna tkiva.

Poboljšana postura: Kroz opuštanje napetih mišića i poticanje pravilnog držanja, može doprinijeti održavanju bolje pozicije tijela te posljedično smanjiti bol i nelagodu koju osjećamo u vlastitom tijelu.

Smanjenje stresa i anksioznosti: Masaža ima opuštajući učinak na živčani sustav. Što može pomoći u smanjenju razine stresa i anksioznosti. Osim toga, može potaknuti oslobađanje endorfina, prirodnih “hormona sreće”, koji mogu poboljšati raspoloženje.

Poticanje imunološkog sustava: Neki istraživanja sugeriraju da masaža može potaknuti imunološki sustav. Što može pomoći u jačanju otpornosti organizma na bolesti.

Poticanje protoka limfne tekućine: Masaža može potaknuti limfni sustav. Pomažući limfnoj tekućini protok kroz tijelo te posljedično smanjiti simptome poput teških nogu.

Važno je napomenuti da individualni učinci masaže mogu varirati ovisno o vrsti masaže, trajanju tretmana, tehnici koja se koristi i individualnim potrebama klijenta.

Adrian Brajković

Fizioterapeut

Uz individualni pristup i personalizirane tretmane, zajedno stvaramo jasnu strategiju za smanjenje tegoba i poboljšanje kvalitete života.

Adrian

Savjeti fizioterapeuta